Média
Chrenek se s Richterem utká o prodej reklamy ČT
E15, 02.09.2010
Praha l – O prodej reklamního času České televize (ČT) se utkají dva zájemci – dosavadní prodejce Media Master a firma MediaPlatform. Uvedl to mluvčí ČT Ladislav Šticha. Ve hře je smlouva na pět let, počínaje 1. lednem 2011. Předběžnou hodnotu zakázky na prodej reklamy, sponzoringu či prostoru v teletextu a elektronickém průvodci ČT odhadla na 195 milionů korun bez DPH.
Za oběma společnostmi v tendru stojí vlivné postavy mediálního trhu. Vlastnictví Media Master (dříve ARBOmedia.net Praha) je vyvedeno do novozélandské firmy NZ Media Group, za kterou podle všeho stojí podnikatel Tomáš Chrenek (firma prodává reklamu i jeho TV Barrandov). MediaPlatform ovládá prostřednictvím agentury Media One podnikatel Michael Richter. Ve firmě pracuje řada bývalých lidí z ARBOmedia, jako třeba Štěpán Wolde nebo Tomáš Jankůj.